18/3 II

Hej badass!
Kom på en sjuk sak nys.. JAG ÄLSKAR RYSKA.
Det språket får mig att tänka på sommar. Ryska = sommar liksom. Dessutom gör dem riktigt bra musik.
Man skulle vart ryss! Dricka Jellzin & lyssna på skön mjuk-house.
Det här är två låtar som egentigen inte är så bra, men jag gillar dem bara för det är roomaniaa-style.(okej ena låten sjunger de på engelska, men det är still romania-music)
Justja, som ni märker så har blogg.se fått någon snetenning och gör inte mellanrum när jag trycker på enter. Hur wierd?
Den fina bilden är på mina bruna fina händer i sommras, av bästa Matilda Hammar.

Kommentarer
Postat av: linayer

Du måste trycka ctrl+enter för att det ska hoppa ner ett hack :) eller det är olika, på vissa datorer är det shift+enter :)

2011-03-18 @ 20:55:37
URL: http://linnneastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0